OT: Zatoulany balik z Ciny

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Červen 26 17:47:19 CEST 2006

Zdravim,

potreboval bych poradu - objednaval jsem pres znamyho na modelarskem
webu (Hong-Kong) motor za cca 7kKc a penize se platili pres Paypal.
Znamy odtud kupuje uz dlouho a nikdy nebyl zadny problem.

Tentokrat to, ale trva uz skoro 3 tydny od zaplaceni. Nastesti prodejce
komunikuje a tvrdi ze to odeslo 8.6. do posty. Nejak z nej ale nemuzu
vyrazit parcel number.

Dnes poslal mail, kde pise neco o celnici atd.:
****************************
Hello,
Payment received for the G260PUM motor thank you very much; the parcel
shipped already but hold on the customs at this time, please provide
your telephone number and I will contact the customs first, also we
write HK$680 on the parcel and marks as a gift I hope no need the import
tax.
Best Regards,com-rcworldwide
, ale nevim jak to dal vyresit. Je mozne zavolat nekam na celnici kam
chodi takovehle baliky? Bude se tam se mnou vubec nekdo bavit? Vim jen
adresata (mne), odesilatele a co je obsahem zasilky.

Jde mi o to zda tam ten motor nekde nelezi.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info