x51 versus x52

lubos melichar lmelichar.hw@gmail.com
Neděle Červen 25 13:53:04 CEST 2006

aha tak koukam ze s bodem 3/ sem byl hodne vedle..
rd2 kit ma na poslednim KB bootloader a ten teprve programuje flash po
SPI...je to tak?
ciste teoreticky kdybych si bootloader nahral pres paralelni programator
i do posledniho osmeho KB v 89S52..fungovalo by to potom? hodne velka
blbost?
..
pripadne typ na spolehlivy ISP programator..na netu jich sou mraky..s
ohledem na cenu prosim..a s vazbou na seriovy port..