RE: převodník 2dr dialup line to ISDN line?

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Červen 23 18:55:03 CEST 2006

> lidi.....? Jaky je rozdil v to, jestli pujcim mobil dvaceti
> lidem a necham je zavolat, nebo jestli vrazim SIM-ku do brány
> a budou volat z pripojenych telefonu?
> A jestli takove podminky operator opravdu ma , primo si
> koleduje o jejich porusovani, pripadne o prechod ke
> konkurenci. Nic by mi nedelalo vetsi radost, nez moznost
> "vyzdimat" z takoveho operatora co nejvic.

No jo no kdyz vyrobci prodavaji v CR auta co jezdi 240km/h, primo tim
vybizeji k porusovani :-) Ne vazne, tohle je opatreni proti piratskym
pripojkam, kdyz nektere tarify jsou levnejsi, nez celkove velkoobchodni
naklady.

Pokud jde o prichozi volani a/nebo ten odchozi traffic nebude buhvijaky, tak
proti tomu operator nepujde, je to jen paka, ma to tam myslim kazdy a je to
jeho pravo :)