Reverzni citac pro incrementalni encoder

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Červen 23 09:11:40 CEST 2006

Mam taky pocit, ze pod stabilitou sa nemysli vyhradne stabilita
frekvencie, ale vobec pritomnost oscilacii... Neviem to teraz najst, ale
mam taky pocit, ze som cital nieco ako "nezarucitelne fazovo-amplitudove
vztahy". Zrejme to suvisi s tym, ze Xilinx - ako ostatne dnes uz vsetci
vyrobcovia programovatelnej logiky - je fabless, a ked im to upecie ina
fabrika, moze to mat z analogoveho pohladu uplne ine vlastnosti...

Ja viem, v praxi sa taketo neuvazuje... :-)))

wek