Keeloq co je k tomu vsechno treba

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Červen 22 14:14:27 CEST 2006

Zdravim,

kamarad mi poslal nasledujici dotaz a protoze jsem se nikdy o tyhle svaby
nezajimal tak naprosto nevim co se s tim da udelat. Jde mu zhruba o
nasledujici (vyjimam z dotazu):

******************************
no je to řada kodérů HCS 200, 300, 301, 365 který by se měly lišit jen
"vybavením", počtem kanálů, neprůstřelností kódování, nevim jestli ty
nejnižší řada je plovoucí, ale je to všechno na jedno brdo, šváb s osmi
nohama a maticí několika tlačítek. Dekodéry jsou jen HCS500 v různým
provedení.

Jde mi o to, že kódování je odvozeno od nějakých klíčů a sériových čísel
švába - a teď nevim jestli tam něco od výrobce je už naprogramovaný, tzn, že
to bude fungovat, nebo to bez naprogramování nefunguje vůbec. Dále nějak
porád nechápu jak se naučí dekodér na kodér - prostě jestli to je reálný
doma zprovoznit nebo ne...

Mohl byste mi pokud s tim nekdo pracujete jen strucne napsat co obnasi tyhle
IC nejak proti sobe zprovoznit?

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz