Napeti z PC zdroje

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Červen 22 13:44:41 CEST 2006

Nechci byt skeptik, ale i po nahrade diody v -12V nelze předpokládat, ze z
ni pujde tahat 8A, když je původně na cca 1A očekával bych ze drat na trafu
i na sekundarni tlumivce snese tak 2A ?

Upřímně řečeno, pokud je výstupní napětí pulsní se stejnou amlplitudou
a mění se střída, tak by ty diody měly být dimenzované.

Na Vašem místě bych si tam přidal výkonové diody na -12 větev (resp.
nahradil ty 1N4007, nebo co tam je) a už můžete brát cca 24V, pak to
stačí jen trochu poladit.

P.K.