RE: převodník 2dr dialup line to ISDN line?

APa navrhpcb@centrum.cz
Čtvrtek Červen 22 08:44:33 CEST 2006

Jen tak pro informaci, za jakou cenu volate na ty mobily a jak dlouhy je
prumerne hovor, ze se vam v dnesni dobe  vyplati GSM brana? Pokud hovory
trvaji mene jak minutu tak se to urcite nevyplati, voip je za 3,50 po
sekundach 1:1

Jaky tarif date do te GSM brany? I tak to bude poruseni podminek operatora
pravdepodobne.