Svetylka na orientacni osvetleni schodu

Stribrnak email@europeum.cz
Středa Červen 21 13:35:58 CEST 2006

Jen tak pro zajimavost ENIKA svitidlo LIN23 9xLED 3200,-
Tak takhle asi ne :-((

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Novotný Pavel
Sent: Wednesday, June 21, 2006 1:27 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Svetylka na orientacni osvetleni schodu

Take kramy ma napriklad Enika, ale videl jsem je i u Elfetexu.
Osobne planuji drevene schody, do stupne zespodu vyfrezuji drazku, osadim
dve bile LED a mozna nejaky svetlovod.

Jen tak pro zajimavost, nedavno jsem videl v nejakem casaku lampicky , ktere
chcete, a za jednu chteli 10k Kc, zkratka luxusni osvetlovaci technika :-)

Preji hezky letni den

Omlouvam se za OT, ale nevim kde a co hledat. Potreboval bych spravne
nasmerovat
kde se daji koupit, a to za rozumny penize, lampicky ktere se zabudovavaji
do steny
nad jednotlive schodistove stupne. Mely by slouzit k orientacnimu osvetleni
schodu
v rodinem domecku. A samozrejme je to tak trochu paradicka kvuli manzelce
ktera to
nekde zahlidla v casopisu. Co Vam budu povidat.

Neresil jste nekdo ?

Diky Cestmir

http://www.nod32.cz