RE: WiFi sí» - APcko Planet WDAP-2000PE

Petr Simek psimek@jcu.cz
Středa Červen 21 13:23:36 CEST 2006

On Wed, 21 Jun 2006, Novotný Pavel wrote:

> Tezko radit, kdyz nepisete k cemu to AP chcete a v jakych podminkach ho
> budete pouzivat :-)
> Obecne je to AP s dvema vysilaci 2.4 a 5GHz, coz muze byt vyhoda, ale stejne
> tak zbytecnost co nikdy nevyuzijete a zbytecne zaplatite.

Chci spolehlive sifrovane point-to-point spojeni na 5GHz v mestskem
prostredi.. To znamena nemelo by se to kousat za zadnych okolnosti
jako to obcas delaji ty levne AP a slusna citlivost neni na skodu.
Ostatni veci navic klidne zaplatim a nevyuziju, hlavne kdyz to 100%
splni ty pozadovane. Proto mne zajima zda s tim nekdo nema nejake
zkusenosti - jde mi hlavne o tu spolehlivost.

S pozdravem

Daląí informace o konferenci Hw-list