Reflektometer/PSV meter I.

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Středa Červen 21 07:48:42 CEST 2006

Ja se v tak vysokych frekvencich nepohybuju, ale zaujalo mne ze vadi zmena
tloustky 35/50 um medi. Jak je to s dodrzenim parametru toho laminatu
(permitivita, tloustka)? To vyrobci zarucuji take s takovou presnosti? Nebo
se pouzivaji jine materialy (keramika, teflon)?
Andel

----- Original Message -----
From: "Daniel Valuch" <daniel.valuch@wanadoo.fr>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, June 20, 2006 2:56 PM
Subject: Re: Reflektometer/PSV meter I.

merit to netreba, dovolim si tvrdit ze to bude na h** :-) Podla
skusenosti s navrhom odbocnic pre nas system je to velmi citlive na
mechanicke parametre. Pri navrhu plosnych viazanych vedeni som to ladil
na stotiny mm a dosiahol som parametre S11 pod -35dB. Ako
konkretnypriklad pri nedodrzani impedancie vedeni (nakovili 50um medi
namiesto 35) bolo S11 v rade -20dB co je zhruba to co chces merat. Takze
minimalne pre mna nepouzitelne (kalibracia je v tomto pripade bezpredmetna).
b.