RE: program pro vzdálenou správu

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Úterý Červen 20 15:19:58 CEST 2006

Používal jsem VNC http://realvnc.com/ nebo Tight VNC http://www.tightvnc.com/ nebo přímo od Microsoftu Netmeeting. Netmeeeting je
fakt nejrychlejší, ale za mě tam blbla čeština, tedy zobrazování českých znaků. Jo a pracujete, tak že se spustí sdílení
plochy(NetMeeting) a na druhé straně zadáte IP adresu toho cílového počítače a pracujete jako by jste byl na tom vzdáleném počítači,
u VNC je to myslím VNC server, musí být spuštěn a můžete tam zadat heslo pro vzdálený přístup. V pohodě jsem někdy vzdálený počítač
i restartoval, chvíli jsem počkal a připojíte se pk přes VNC i přes okno zadat jméno/heslo a pak i v pohodě zase zamknete počítač,
přes send Ctrl+Alt+Del. Jo a jde používat, jak ten NetMeeting, tak VNC, současně, tedy připojím se buď VNC nebo NetMeetingem.

B.