Reflektometer/PSV meter I.

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Úterý Červen 20 14:56:38 CEST 2006

merit to netreba, dovolim si tvrdit ze to bude na h** :-) Podla
skusenosti s navrhom odbocnic pre nas system je to velmi citlive na
mechanicke parametre. Pri navrhu plosnych viazanych vedeni som to ladil
na stotiny mm a dosiahol som parametre S11 pod -35dB. Ako
konkretnypriklad pri nedodrzani impedancie vedeni (nakovili 50um medi
namiesto 35) bolo S11 v rade -20dB co je zhruba to co chces merat. Takze
minimalne pre mna nepouzitelne (kalibracia je v tomto pripade bezpredmetna).
b.