Reflektometer/PSV meter I.

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Úterý Červen 20 10:49:41 CEST 2006

DV> Takze otazky:
DV> - neviem ako presne potrebuju radioamateri merat PSV, resp. co je pre
DV> nich uspokojivy udaj. Namerane hodnoty PSV samotneho obvodu su 1.05 az
DV> 1.08, na 50MHz je to uz pomerne zle 1.15. Mam to este trochu zlepsit
DV> alebo je to akceptovatelne?

Vzhledem k tomu že se jedná o měřicí přístroj si myslím že by S11
mohlo být lepší, ostatní jsou myslím vyhovující.
Pokud by se parametry zlepšily použitím atenuátoru, možná by nebylo
špatné tam dát malý att., jak píšeš dále že se vf parametry zlepší.

Pokud je teď rozsah od -25dBm, jak by se parametry vylepšily kdyby
byl spodní konec od -20dBm?

Tomáš