MMC SPI protokol

pavel pavlp pa-vep@atlas.cz
Úterý Červen 20 06:15:24 CEST 2006

Zdar
Jde pres SPI MMC ovladat i SDIO kartu u Pocket PC ? V tom pripade by mne to taky zajimalo . Chtel bych udelat jednoduchou karticku s MCP2515 , ktery je na SPI.
Zatim to delam pomoci USB prevodniku USB2CAN, viz zde :
http://visualprog.cz/PocketCANb/PocketCANb.htm

Pavel

.NET C# professional developer ( Realtime,XML,B2B communication )
http://www.visualprog.cz