Spotreba PC a periferii

Ondrej Ulehla dj-bobr-hwkonf@seznam.cz
Neděle Červen 18 23:04:28 CEST 2006

Nebo je moznost za cenu mensiho vykonu podtaktovat a podvoltovat
procesor, ta spotreba klesne docela drsne.
Mam doma AMD Sempron 2200+ podtakt na 900MHz a podvoltovany na 1.35V
(kdyz se moc nezatezuje, uchladi se i pasivne), 256MB DDR, dva disky,
CD-RW, GeFce FX5200, SB Live a na nizkovoltove strane to zere v idle
stavu (Win98+CPUIdle) 28W (sectene prikony jednotlivych vetvi) a pod
silnou zatezi (UT2K4) asi 45W. Nevim jakou ucinnost ma muj zdroj, ale
tak jako tak se to dostane bez monitoru hodne hluboko pod 100W.