Spotreba PC a periferii

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Červen 18 22:34:55 CEST 2006

Místo Vie doporučuju Intel Mobile řešení. Je výrazně rychlejší, výkonově
srovnatelný s desktopem, ale má výrazně nižší spotřebuje, stačí jeden
miniaturní větrák, který většinu času ani nejede. Bohužel taky je výrazně
dražší než řešení od Vie a taky se dost blbě shání díly, jak desky tak
procesory a nevím, jestli vůbec existuje taková deska s AGP nebo PCI-E
slotem, i když chipset je normální 915, tak by mohla.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death