OT matematika

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Červen 18 12:07:04 CEST 2006

Presne reseni vam nereknu, ale:
Nakreslete si rovnez ty vnitrni spojnice stredu a vrcholu. Vzniknout
vam uvnitr 3 trojuhelniky. Kazda hodina ma uhel 360/12, tim spocitate
ty vnitrni uhly. Vnitrni troujuhelniky maji 2 boky stejne (prumer
trojuhelniku), takze uhly taky. Soucet uhlu "velkeho" trojuhelniku je
180 a je to soucet dvojnasobku tech "vnejsich" uhlu vnitrnich
trojuhelniku. Z toho by se to snad uz melo dat doresit...
Marek