Pajeni SMD: pasta nebo gel ??? Pripadne jaka???

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Neděle Červen 18 11:25:26 CEST 2006

B> To by me zajimalo, jakym zpusobem z toho kalafunu dostavate pryc.

Konkretne v tomto pripade to byl lih. Moc aktivne jsem se na cisteni
nepodilel, nechal jsem to v nem asi hodinu a pak pomoci stetecku
s tvrdsimy chlupy a stlaceneho vzduchu vydoloval zbytky. Vycistil se
i prostor pod ADucem.
  Novalex

B> Trenim hadrikem se nic neodstrani, stetecek to akorat rozpatle uplne
B> vsude, nehlede k tomu, ze lih naleptava nektere plasty na konektorech
B> ...  Ja to vyresil totalnim zalitim kalafuny pres celou desku ve vysce
B> 2 mm :) Ale neni to ono ...

Kalafuna je docela krehka, rekl bych, ze se bude drolit uz pri malem
prohnuti desky.