Spotreba PC a periferii - delsi a jeste dalsi mereni

RVsoft rvicek@quick.cz
Neděle Červen 18 10:16:10 CEST 2006

> No myslim, ze Balu spis chtel napsat, ze nebyt pazravosti novych
> programu a OS, tak ten celer 333 (ktery prece jen zral min) porad vic,
> nez dostatecny. A hlavne - ze nejvetsim zroutem vykounu nejsou
> uzitecne funkce, ale nesmyslne kudrlinky (ktere stejne mnozi z nas
> vypnou) a obcas lajdacka prace programatora (vsak ony to GHz a MB
> vyresi za mne)

No ale to je zase jen a jen o uzivateli - nastesti mam moznost si vybrat
a tak bud kudrlinky a spotreba a nebo to druhe. Je to stejne jako to
jestli si na jezdeni po meste koupim 3l sportaka V6 a nebo budu jezdit
na kole. Pro mne je dulezite mit moznost toho velkeho vykonu - idealni
PC by byl takovy, ktery ma spotrebu linearni tomu co dela a to se mi zda
ze se zlepsuje. Ve srovnani s P100 urcite - sice zrala min, ale porad
stejne.

> No prave - "vedle stolniho PC". Ja (hodne lidi) notebook proste k
> praci potrebujem, a tak jsou pro mne osobne penize za stolni PC
> usetrene (a to ten pomer cena/vykon vylepsi). A je to nejen o zelezu,
> ale i o softu - coz je hrozna polozka.
> Mate pravdu, disk v NB je des, proto jsem ho vymenil za 7200 otacek a
> je to krasa.

Pokud jej potrebujete tak neni sporu, ale bral jsem to z pohledu uspory
energie/zivotniho prostredi/cena, kdyz jsem uvazoval o novem PC. Zatim
nemam duvod byt presvedceny, ze se NB neco usetri. Nemoznost upgrade,
opravy, baterie a pouzitelnosti na dily mi vychazi silne neekologicke.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info