Pajeni SMD: pasta nebo gel ??? Pripadne jaka???

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Červen 18 10:06:16 CEST 2006

Kalafunu jsem dostaval pryc nejdriv opryskanim malym sroubovakem a pak
jsem to drel zubnim kartackem a isopropylem.
Na to MTL461 staci zubni kartacek a isopropyl. Pred kartackem jsem
pouzival stetecek, ale tim jak mel mekke chlupy tak to fakt bylo jen
patlam matlam:)
Marek