Spotreba PC a periferii - delsi a jeste dalsi mereni

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Neděle Červen 18 09:27:23 CEST 2006

On 6/18/06, RVsoft <rvicek@quick.cz> wrote:
> Ale no tak....
>
> Je to moje treti domaci PC od roku 95 a to prvni dodnes funguje u tchana
> (celeron 333).

> vse ostatni je stejne (MB o moc vic zrat nebude). Tak mam novej system s
> nesrovnatelnym vykonem a s mensi spotrebou. Kdyz jsem hledal MB do
> stolniho PC, ktery by podporoval treba mobilni verze CPU tak jsem moc
> uspesny nebyl.
No myslim, ze Balu spis chtel napsat, ze nebyt pazravosti novych
programu a OS, tak ten celer 333 (ktery prece jen zral min) porad vic,
nez dostatecny. A hlavne - ze nejvetsim zroutem vykounu nejsou
uzitecne funkce, ale nesmyslne kudrlinky (ktere stejne mnozi z nas
vypnou) a obcas lajdacka prace programatora (vsak ony to GHz a MB
vyresi za mne)

> [...]
> celou dobu notebooka a z nich prezil do dnesniho dne jen jeden a to jen
> ten soucasnej. A kupujeme znackove a kvalitni notebooky - vetsinou
> Toshiba. Kdyz pominu nemoznost upgrade tak navic a to vubec nesouvisi s
> nejakym hejbacima breberkama na monitoru a polopruhlkednych oknech tak
> NB maji alespon pro mne mene vykonu v prepoctu na cenu. Zatim nikdy jsem
> nemel NB, ktery by prevalcoval stolni PC i v beznych cinnostech - jako
> je treba pristup na disk. Alespon ne za srovnatelnou cenu. A vubec
> nemluvim o moznosti poruchy - kdyz je vetsinou NB na 99% na odpis.
No prave - "vedle stolniho PC". Ja (hodne lidi) notebook proste k
praci potrebujem, a tak jsou pro mne osobne penize za stolni PC
usetrene (a to ten pomer cena/vykon vylepsi). A je to nejen o zelezu,
ale i o softu - coz je hrozna polozka.
Mate pravdu, disk v NB je des, proto jsem ho vymenil za 7200 otacek a
je to krasa.

Hezkou nedeli
Marek