XILINX JTAG problem

Jookie joo@kie.sk
Sobota Červen 17 19:45:47 CEST 2006

Zdenek Aster napisal:
> Jak mate dlouhy kabel mezi programovadlem a XILINXem,
> delalo mi to kdyz mel 15cm pri 7cm uz ne a neslo i programovat?

Skratil som ten kabel z 27 cm na 7 cm a uz to ide ;-) (27 cm ma
wire-to-board konektor bez zrezania). Takze chyba bola tam...

> A jeste musi byt u Generate Programing File nastaveno na zalozce
> ReadBack options, Create ReadBack Data Files.

Tak toto som v ISE WebPack 6.0 nenasiel (pozeral som screen-shoty na nete,
ako to nastavuju ini, ale ja som to fakt podla toho nenasiel). Ale ide to
aj bez toho ;-)

Dakujem teda Zdenkovi Asterovi a Kostovi za pomoc.
--
Yours faithfully
   Jookie

phone: (+421) 904 34 72 40