XILINX JTAG problem

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Sobota Červen 17 16:04:27 CEST 2006

Jak mate dlouhy kabel mezi programovadlem a XILINXem,
delalo mi to kdyz mel 15cm pri 7cm uz ne a neslo i programovat?
A jeste musi byt u Generate Programing File nastaveno na zalozce
ReadBack options, Create ReadBack Data Files.

Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "Jookie" <joo@kie.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, June 17, 2006 3:21 PM
Subject: XILINX JTAG problem

    Ahoj hosi,

dnes som dokoncil jeden plosak so XILINX XC9536XL a k tomu JTAG kabel
(podla schemy od XILINXu)... (moje prve experimenty so XILINXom). Vytvoril
som si .jed subor z WebPack 6.0, pouzil som postup pri programovani ako sa
napr. uvadza v MiniLA (http://minila.sourceforge.net/fw/fw.php?id=fw),
iMPACT mi to naprogramoval, ale napisal, ze chyba pri verifikacii. iMPACT
pritom vie zdetekovat typ obvodu, zistit jeho ID, pri programovani sa
tvari ze OK, ale ta verifikacia nejde a tiez nefunguje "Get checksum".

Chip XC9536XL je napajany 3.3V, XILINXovy kabel obsahuje 2x 74HC125. Chip
som pred programovanim dal vymazat... Ma niekto nejaky napad, kde moze byt
asi problem?
--
Yours faithfully
   Jookie