ELNEC programator

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Sobota Červen 17 15:33:19 CEST 2006

Zdravim,
pochybuju, ze to software od Elnecu neumi vycist, spis nejsou v hexu
fuses ulozene. Muzete zkusit HEX nacist v jinem SW pro programatory,
treba ICProg nebo Asix Up (www.asix.cz) funguje i bez pripojeni
programatoru a pojistky ze souboru urcite cist umi.
Fuses jsou jinak ulozene na 2007h, viz datasheet Microchipu DS41196.

Ivos