RE: Halogenová žárovka při 1/4 výkonu Pavlův pdf

APa navrhpcb@centrum.cz
Pátek Červen 16 22:59:31 CEST 2006

Necham se poucit, co jsem napsal spatne?

Kdyby stacilo 5% k prodlouzeni zivotnosti o 50%, no tak prece by toho
vyrobci nejak vyuzili a davno by to nejak implementovali, ne? Technika jde
prece kupredu, s tim i ta ziovotnost, nebo snad ne???

A Kdyz budu extrapolovat, tak mi to vyjde na nekonecno :-)