Oddeleni napajeni u PICu od ICSP

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Červen 16 17:45:22 CEST 2006

>Chci se zeptat ja resite oddeleni napajeni z ICSP a zbytku zarizeni?

Cili zbytek desky ma takovy odber, ze se neda napajet z programatoru.
Jestli jde jenom o to, naprogramovat SMD soucastku, dal bych tam jumper
nebo treba i pajeci plosky.

Pokud jde o intenzivni ladeni programu, pouzivam poslednich 10 let s
oblibou downloader. I kdyz zarizeni nepouziva seriovy port, staci vyvest
dva dratky v 'TTL' urovnich a konvertor na RS232 pak pouzit externi.

>Kdyz totiz oddelim napajeni PICu od ICSP od zbytku desky diodou tak mi bezi
>PIC na nizsi napeti nez zbytek desky o ubytek na diode.
>
>Neni mi jasne co pak bude delat treba AD prevodnik v pripade ze mam
>referenci nastavenou na Vdd a vstup mi lita v rozsahu 0-5V.

Prevodnik snese na vstupu mirne vice, nezli je Vdd. Ale pri prekroceni
hranice potom kecaji vsechny kanaly.

J. Hanzal