OT: Kdyz je to horko a jeste patek

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Červen 16 17:46:24 CEST 2006

Tak to bude psychologicke :)  Kazdemu vyhovuje neco jinyho .

Me to teplo vyhovuje, tady na S morave ho mame malokdy. Jeste pred nekolika
tydny jsem se dival z baraku na zasnezene jeseniky a Praded:) Takze tady je
to ze zimy rovnou do leta . Je tu 28C ve stinu navic jako vzdycky je tu
vanek takze horkem tady neumreme :)

snehulak