Oddeleni napajeni u PICu od ICSP

Jan Puobis, ELNEC jpuobis@elnec.sk
Pátek Červen 16 15:51:38 CEST 2006

Hi,

VDD pre PICMicro pocas programovania musi byt ovladane z programatora,
aby sa mohla urobit verifikacia pre VDDmin a VDDmax. Je to o dodrzani
programovacej specifikacie danej firmou Microchip.

Niektore programatory ale nemaju moznost poskytnut premenlive VDD
pocas programovania a potom su - zdanlivo - "vhodnejsie" pre takyto
ucel.

Neviem sa k programatoru Presto firmy Asix vyjadrit, ale ked je to
naozaj tak, ze programator NEPOSKYTUE premenlive VDD pre programovany
obvod, tak (teraz citujem Microchip) "nie je vhodny pre vyrobne ucely,
ale len pre laboratorne pouzitie".

Pre programatory Elnec (PIKprog+, SMartProg/SmartProg2, ...) sa da
nastavit v menu "Device operation options" polozka Verify na "once" a
potom sa nepouzije verifikacia pri marginalnych napajacich napatiach
VDD ale iba pri nominalnom napati.

Alebo - uplne "najjednoduchsie" - staci nepripojit VDD.

S priatelskym pozdravom,
Jan Puobis
www.elnec.com

=================  Original message text  ===============