Oddeleni napajeni u PICu od ICSP

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Červen 16 14:03:28 CEST 2006

Pouzivame kvalitni programatory. Naprikad Presto od Asixu umi programovat i
pice napajene ze zarizeni. Takze zarizeni bezi jako normalne a programator
si sve vystupni budice napaji z neho :-)

ZN

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 16, 2006 1:48 PM
Subject: Oddeleni napajeni u PICu od ICSP

Chci se zeptat ja resite oddeleni napajeni z ICSP a zbytku zarizeni?

Kdyz totiz oddelim napajeni PICu od ICSP od zbytku desky diodou tak mi bezi
PIC na nizsi napeti nez zbytek desky o ubytek na diode.

Neni mi jasne co pak bude delat treba AD prevodnik v pripade ze mam
referenci nastavenou na Vdd a vstup mi lita v rozsahu 0-5V.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824