Re: Halogenová žárovka při 1/4 výkonu Pavlův pdf

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Červen 16 13:53:46 CEST 2006

 16.6.2006, 13:45:32

Pokud chcete verit nekolik tisic let staremu tvzeni ze 2x2=4... :-)
Ale vazne, ta kniha je na velmi vysoke odborne urovni, je videt ze
autor vi o cem pise a ma dostatek znalosti o dane problematice. Nejsou
to tedy zadne rady kutila Tima ze sobotni prilohy Blesku. A fyzika se
jak znamo prilis nemeni v case, ba dokonce ani po volbach :-)
A nikde v grafu nevidim ze by zivotnost byla nekonecna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz