'51 klon s downloadem

Snail Instruments snail@iol.cz
Pátek Červen 16 10:30:02 CEST 2006

>A proc ne bootloader do PICu?

Ano, PIC samozrejme bude i nadale, u toho 16F88 je download programu
vyresen. Jeho vykon na robota uplne staci, PIC18 neni treba.

Jenom jsem planoval mit elektroniku robota taky s '51 (a s AVR, ATmega,
ARMem...) a pokud mozno s minimalni upravou. Aby si zaryti odpurci PICu
nemuseli odeprit poteseni z maleho robota :-)

>Chystam se to prave vyzkouset - ten kompiler mikroPascal ma primo podporu
>bootloaderu (neni treba pry ani premapovavat preruseni apod.). Bootloader od
>mikroPascalu (maji i Ccko) je na jejich strankach jako example. A maji k
>tomu i loadovaci SW.

Osobne pouzivam bootloader vlastni konstrukce, posila se mu primo *.hex
soubor z terminalu. Program pak muze na terminalu vypisovat co dela, resp.
proc nedela to, co ma, apod.

J. Hanzal