'51 klon s downloadem

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Červen 16 09:56:46 CEST 2006

A proc ne bootloader do PICu?

Chystam se to prave vyzkouset - ten kompiler mikroPascal ma primo podporu
bootloaderu (neni treba pry ani premapovavat preruseni apod.). Bootloader od
mikroPascalu (maji i Ccko) je na jejich strankach jako example. A maji k
tomu i loadovaci SW.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz