Re: Ještě jednou titulky

Tony Malecky tony@malecky.cz
Pátek Červen 16 08:19:26 CEST 2006

Vseobecne jakykoli trochu slusny program pro authoring dvd umi pridat stopu
s titulky.

DVD stream obsahuje vetsinou jednu videostopu, nekolik audio a nekolik
titulku.
Pokud ve finalu delate nove DVD, pak potrebujete video, audio a pripadne
tilulky v patricnem formatu. Pokud je v patricnem formatu nemate, tak na
vsechno jsou dostupne konvertory.

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, June 16, 2006 4:12 AM
Subject: Re: Ještě jednou titulky

Hezký den,

     a jak to tedy udělat jinak, aby to bylo správně ? Video se stejně
bude muset překódovat při dělání DVD disku. Ale možnost opravy té chyby
je dobrá věc. Poradíte mi tedy jaké všechny programy jsou nutné ? Web je
toho dosti plný, ale většinou jde o to jak udělat zálohu DVD nebo
podobně. Ale já potřebuju vložit nové titulky do film,, které je ještě
nemají. A návody si občas i protiřečí.

    Jak spojit film ve formátu MPG + titulky SUB (nebo jiné) do jednoho
celku ?

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz