Re: Ještě jednou titulky

Tony Malecky tony@malecky.cz
Čtvrtek Červen 15 22:27:46 CEST 2006

Mno, je to uz nejaky patek, ale kdyz jsem si s titulky hral, tak jsem je
delal v substation alpha, a pak je do obrazu vkladal pomoci filtru v editoru
virtualdub ktery se jmenuje subtitler. Vseobecne Virtualdub je spickovy
editor videa a to ze umi i vkladat titulky, to je jen jedno z mnoha plus...

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, June 15, 2006 9:51 PM
Subject: Ještě jednou titulky

Hezký večír,

    tak jsem na titulky našla program SubtitleWorkshop ale nějak se mi
nedaří najít způsob jak je dostat do obrazu. Projíždím internet a našla
jsem něco i na TVFreaku ale to všechno je hrozně moc složité a nakonec
zbytečné. Já potřebuju vložit titulky přímo do videa, bez nich se film
stejně nikdy pouštět nebude (je to pro naše děti).

    Prosím prosím smutně koukám, je nějaký jednoduchý způsob jak spojit
titulky a film dohromady tak, aby na výstupu byl zase film ?

    Děkuji za radu, já už opravdu nevím :-(

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz