terminal s logovanim seriovych dat v 9-bitovom formate

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Červen 15 13:21:40 CEST 2006

Zdravim vsetkych,

Zasa som si raz myslel ze aky som chytry a vime vopred ako na to a sekol
som sa...

Hladam prachsprosty logger seriovych dat na PC, avsak data su v
9-bitovom mode aide o kontinualny prud dat na 19200. V podstate sa moze
pokojne 9. bit aj zahadzovat (mozno to tak je aj lepsie).
Skusal som moje oblubene terminaly, Brayov jednoducho nestiha logovat
suvislych 19200 a ostatne (vratane mojho favorita na tuto ulohu
realterm, ktory ako jeden z mala stiha logovat aj 115200) jednoducho
neznasaju tu "meniacu sa paritu".

Nejde mi o to vyskusat dalsich 20 terminalovych programov, to si to
radsej sam napisem; ale ak sa niekto s takymto problemom uz stretol a
pozna rychle a spolahlive riesenie, bol by som vdacny, ak by sa s nim
podelil.

Dakujem.

wek