VHF/UHF reflektometer

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 14 22:51:08 CEST 2006

novidite, to ja zase rad pridam cirkulator aj ked to znamena dalsiu
namahu ale dostanem:

- "absolutnu" odolnost voci vplyvu zataze na vystupe
- obvod s nizkym napajacim napatim (desiatky V)
- jednoduchy zdroj nizkeho napatia
- obycajne komponenty na nizke napatie
- viacmenej neobmedzenu zivotnost vsetkych komponentov
- v principe bezpecny obvod, ktory ani mne ani nikomu inemu neublizi v
pripade poruchy alebo zleho zaobchadzania ;-)

U elektroniek musi byt vsetko robene s ohladom na vysoke napatie, co je
samozrejme realizovatelne ale su to zbytocne starosti naviac. Pokial je
ale flasa alkoholu meritko uspesnosti projektu tak tranzistory
samozrejme znacne zaostavaju :-) Lampy mam rad, ale ked nemusim tak ich
nechcem ani vidiet :-) Je to otazka rebricka hodnot, ja mam rad
jednoduche veci :-)

b.