VHF/UHF reflektometer

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Středa Červen 14 22:28:54 CEST 2006

300W s flasou? ked sa to pozrem ako to mame zapojene v retazci tak
100mW-10W-125W-1kW-25kW-125kW-1MW tak to vyjde na pozicii budic budica
budica budica koncoveho stupna :-P
Ale nie, pre radioamatera je to uz celkom slusny vykon. Akurat by som to
uz neriesil s elektronkou, je to zbytocne komplikovane. Videl som 250kW
polovodicovy zosilnovac na 352MHz (bolo toho len 5 rackov, t.j. 50kW na
rack), celkom impozantne :-) Zlozene z 1000 suflikov po 250-300W. Je
vidiet kam uz technologia pokrocila a co sa da spravit s jednym
tranzistorom...
b.