Re: Záhada Zinko-Vzdušného článku

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Středa Červen 14 22:03:57 CEST 2006

Ty procesy jsou poněkud pomalejší. Nutno porovnávat chování
při déletrvajícím odběru (tipuju, že možná ještě několik hodin po uzavření,
nebo otevření se nic zjevného nezmění).

PH

From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>

    mám tu jedno balení zinkovo vzduchových článků od Energizeru
velikosti 13 a jen tak ze zvědavosti jsem je zkoušela měřit. Pokud má
otevřené "dýchání" tak má napětí 1,4V a dá cca 54mA zkratového proudu.
Ale to samé jsem naměřila i u ještě neotevřeného článku. Je to normální
a nebo je to důsledek toho, že ta krycí fólie netěsní a články jsou
vlastně již aktivované ? A je to důvod k tomu si myslet o prodejci něco
špatného ?