[AD]: I2C displeje na sklade

Snail Instruments snail@iol.cz
Středa Červen 14 13:09:40 CEST 2006

>1 or 2-line display of up to 24 characters per line, or
>2 or 4 lines of up to 12 characters per line
>Jak tedy muze byt displej SIC2004AGPDEB20c (20x4 modrý LED), ktery ma pri
>ctyrech radcich 20zn na radku?

Mozna vysvetleni jsou dve:
A) sviti jenom prvnich 12 znaku, coz vyrobci uniklo :-)
B) na displeji jsou dva radice, s adresou 74H a 76H

K moznosti B) bych se priklanel uz proto, ze 4x20 ma na zadech dva
asfaltove fleky oznacene IC1 a IC2, 2x16 jenom jeden.

A ted pri zkoumani datasheetu vidim jeste jednu sympatickou vlastnost - ten
PCF2116 ma 16 uzivatelsky definovanych znaku (standardni radic ma 8), coz
rozsiruje moznosti pri zobrazeni cestiny. Vejdou se treba uplne vsechna
mala nabodenicka. (Verzalky stejne vypadaji na 5x7 dost hrozne.)

J. Hanzal