[AD]: I2C displeje na sklade

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Červen 14 11:52:07 CEST 2006

Zdravim,

koukam na ten DS k radici tehle displeju a nejak se s tim neumim
popasovat...

Pisou tam:
1 or 2-line display of up to 24 characters per line, or
2 or 4 lines of up to 12 characters per line

to same je vicemene potvrzeno pri rozpisu DDRAM a jejich rozsazich.

Jak tedy muze byt displej SIC2004AGPDEB20c (20x4 modrý LED), ktery ma pri
ctyrech radcich 20zn na radku?

RadekCX
www: http://www.cncnet.info
e-mail: rvicek(at)quick.cz