VHF/UHF reflektometer

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Středa Červen 14 11:39:29 CEST 2006

> Pošilhávám po něm pro měření v novém PA pro EME. A na radioamaterských bursách se objevuje nádherná profi odbočnice z nějakých GSM se 7/16" konektory. Na začátku se tyto odbočnice objevovaly i s N-konektory.

Myslíš tahle? V Holicích každoročně jeden člověk tyhle odbočnice má
okolo 200Kč.( asi už jen s těmi 7/16 "  Je to výrobce Kathrein.  Jinak
cca od 6GHz výš už jsou tam díry a není to rovné. Na 5,6GHz ještě OK.

 ( To PA 900 MHz z BTS-ky též od stejné osoby za 400kč)  - buzení to má
1mW výstup asi 40W má to i cikuláror. Nádherné pro "jammer" jinak jsem
už jeden modul znásilnil na 1.2GHz ( 20W)