VHF/UHF reflektometer

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Červen 13 17:56:50 CEST 2006

Nuž, rád by som to takto "jednoducho".
Isteže ma konštrukcia zaujala. Ale, akosi mám z nej obavy.
Mám len cuprextit, ktorého permitivitu ani len netuším. Neviem ju ani zmerať.
Z prístojov disponujem akurát tak čítačom od MZ a 100 MHz
osciloskopom. Tým to asi nezmerám. :-(
Dá sa u nás normálne kúpiť plošák s deklarovanou permeabilitou?
Pred chvíľou som tu písal, že tomu nerozumiem dostatočne na to, aby
som to vymyslel. Potrebujem to "len" urobiť a pochopiť urobené.
Tak ak by som chcel ísť vašou cestou, otázka číslo jeden je
permeabilita.

IK

Zdalo sa mi, ze Daniel Valuch, pisal: