FIR v C

Ondřej Kozumplík kozond-konf@seznam.cz
Úterý Červen 13 17:55:37 CEST 2006

Tak to asi budu muset nakouknout znovu do skript, prze to vypada, ze mam
docela velke mezery ;) Nicmene pokud by slo o vedeni, a pominuli bychom,
ze do krabicky toho zrizeni by se mi ho vlezlo ztezi 20cm:-), mam jeste
obavu, ze pro tak nizky kmitocet, jaky ja v dane aplikaci pouzivam, bych
tezko hledal vedeni s tak nizkym kritickym kmitoctem. Ovsem to uz jsme
nekde jinde :-) Kazdopadne diky za rozsireni obzoru, zase mam nad cim
premyslet ;-)

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz