VHF/UHF reflektometer

Ivan Kiss Ivan.Kiss@novohrad.sk
Úterý Červen 13 17:37:00 CEST 2006

Dik za ten AppCad. Funguje dobre. (Aj ja som lenivý.) :-)

Žiaľ nerozumiem vf technike dostatočne na to, aby som niečo
skonštruoval. Tiež hľadám dobrú a overenú konštrukciu. Dôkazom je aj
táto debata, vyvolaná len zmenou impedancie daného zariadenia.
IK

Zdalo sa mi, ze Cihak@dkv.lbc.cd.cz, pisal:

Cdlcc> Na to vše jsou vzorce. Ale protože jsem líný, používám program pro PC AppCad. Je free, Googlem ho najdeš. Tam to vše je. Zadám rozměry a on vše spočítá. Na třetí pokus jsem tam, kde jsem chtěl
Cdlcc> (páni teď to schytám :-) ). Já si myslím, že si s impedancí smyček nikdo hlavu příliš neláme. Ale v podstatě jde o kus vedení na obou stranách zatížený 100 ohmy. Logika říká, že i to vedení má
Cdlcc> mít 100 ohmu (tedy ne 50 jak jsem psal předtím). Ovšem zátěž na straně detektoru zas tak dobře definovaná není (ale měla by být). S délkou smyček už si tak jistý nejsem. Prostě jsem "opráskl"
Cdlcc> vyzkoušenou konstrukci a radši jsem o tom moc nepřemýšlel :-)).

Cdlcc>         Martin.