VHF/UHF reflektometer

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 13 15:54:09 CEST 2006

Martine, kdyz ona je tam i funkce "pro zadanou impedanci spocitej prumer
vodice" :o))

Danhard
*******

Na to vše jsou vzorce. Ale protože jsem líný, používám program pro PC
AppCad. Je free, Googlem ho najdeš. Tam to vše je. Zadám rozměry a on vše
spočítá. Na třetí pokus jsem tam, kde jsem chtěl (páni teď to schytám :-) ).
Já si myslím, že si s impedancí smyček nikdo hlavu příliš neláme. Ale v
podstatě jde o kus vedení na obou stranách zatížený 100 ohmy. Logika říká,
že i to vedení má mít 100 ohmu (tedy ne 50 jak jsem psal předtím). Ovšem
zátěž na straně detektoru zas tak dobře definovaná není (ale měla by být). S
délkou smyček už si tak jistý nejsem. Prostě jsem "opráskl" vyzkoušenou
konstrukci a radši jsem o tom moc nepřemýšlel :-)).

Martin.