Automaticke zapinani svetel - auto

Horký Aleš HorkyA@penam.cz
Úterý Červen 13 14:17:02 CEST 2006

Ale sviceni dalkovejma pres den je prestupek! Vzdyt ve vyhlasce je v odst 4 stanoveno:

<citát>
"Řidič nesmí užít dálková světla, je-li vozovka dostatečně a souvisle osvětlena nebo mohl-li by být oslněn řidič protijedoucího vozidla, řidič vozidla jedoucího před ním nebo jiný účastník provozu na pozemních komunikacích, strojvedoucí vlaku, řidič jiného drážního vozidla nebo řidič plavidla. Při zastavení vozidla před železničním přejezdem nesmí řidič užít ani potkávací světla, pokud by jimi mohl oslnit řidiče vozidla v protisměru"
</citát>

A.

-----Original Message-----
From: Danhard [mailto:danhard@volny.cz]
Sent: Monday, June 12, 2006 11:45 PM
To: HW-news
Subject: Re: Automaticke zapinani svetel - auto

Jojo, auta co svitej jsou lip videt.
Kvuli takovymu jednomu svitilovi jsem v podvecer skoncil v poli na strese,
protoze pres den nemam sklopene zrcatko, a oslneni dalkovejma uplne stacilo,
abych prehlidnul neoznacenou 30cm diru v silnici a s prorazenou pravou
predni gumou v zatacce jsem skoncil v poli.

Jelikoz si myslim ze tato debata je znacne OT a k hovnu, tak bych to rad
timto uzavrel.
Jen si tu diskuteri honi triko, to nechte nasim poslancum, ti jsou za to
placeni :o)

Danhard
*******

Dodnes si pamatuju, jak jsem měl málem ošklivou havárku jenom proto, že jsem
přehlídl auto, které nesvítilo. Tehdy mě zachránil kolega, který paradoxně
možná sám sobě zachránil život. Auta, která svítí, jsou mnohem lépe vidět a
je jedno jestli ve městě nebo v lese...
A možná si toho všimne i ten strejda, když na něho těma dálkovýma taky
bliknu.

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death