Automaticke zapinani svetel - auto

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Červen 13 13:54:18 CEST 2006

No ja ten argument take neuznavam, ale od te doby co mam Felicii tak jej na
druhou stranu chapu.

Kdyz jsem mel Passata tak jsem nevedel co to je baterie celou dobu jejiho
zivota. Ted s Felicii jak kreten dvakrat do roka dobijim baterii, protoze
jezdim vesmes po meste a okoli a vzhledem k debilne nizko nastavenemu
regulatoru se baterie nabiji na male napeti.

V zime kdyz necham auto stat 5 dni venku tak nenastartuju. Chodim jak
leteckej mechanik obden startovat auto a necham jej bezet cca 20minut.
Nastesti pujde Feliiina na podzim k Turkovi.

RadekCX
www: http://www.cncnet.info <http://www.cncnet.info/>
e-mail: rvicek(at)quick.cz
ICQ: 210139531 nebo 296212824

  _____

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Servis
Sent: Tuesday, June 13, 2006 1:46 PM
To: HW konfera
Subject: Re:Automaticke zapinani svetel - auto

Ahoj.Zachytil som tento flame neskoro ale chcel by som nieco dodat k
"borcom" čo nesvietia ani podvecer. Ked som sa pytal jedneho na
parkovisti,preco nesvietil,odpovedal,ze nechce zhumplovat baterku.Ked som sa
mu pokusil vysvetlit cosi o regleri a alternátore,cumel na mna tak
nechapavo,ze som sa na to vykaslal.Aj to je vysvetlenie nesvietiacich aut.

Peter