FIR v C

Danhard danhard@volny.cz
Úterý Červen 13 12:08:55 CEST 2006

No musis zvladnout nasobeni konstantou a scitani a to v presnosti (bitove
delce) vetsi nez vstupni data, pocet operaci se odviji od vlastnosti filtru.
Takze pro primitivni filtr pro 12bit data pocitej minimalne s 8 nasobenimi
konstantou s 16 bit vysledkem, 8 scitanini nad 16 bit akumulatorem a posun 8
bunek 16 bit.
Zkus si zpocitat, kolik takove zpracovani zabere strojoveho casu.

Danhard
*******

Zdravim. Potrebuju, aby to pracovalo v real-time. Vzorkovaci kmitocet
vstupniho signalu je 100kHz, takze pro one-clockovou 51ku na nekolika
MHz by to melo byt zvladatelne. Nemel byste nejake zajimave odkazy z
internetu, kde by se na toto tema dalo precist par stohu informaci ? Jde
mi ciste o implementaci do MCU, principy a navrhy bych mel umet ;-)

Predem moc diky

S pozdravem

Ondrej Kozumplik
http://hysteria.kvalitne.cz