Oscilator HSPLL u PIC18Fxxxx

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Úterý Červen 13 10:33:24 CEST 2006

> Pokud bych chtel fungovat na 20MHz musim pouzit odpovidajici krystal a na
> nasledne prepnuti na PLL zapomenout (neni mozne zadny jiny nasobek nez 4x).

Myslim ze mate dve moznosti - primo 20MHz a nebo 4x5MHz.

> Pokud tedy pojedu na 40MHz standardne - ma to nejake jine nasledky (omezeni
> u nejakych periferii) nez ze to bude holt vic zrat? Snazim se to nejak
> obsahnout ale nedelam si iluze, ze nekde nejsem schopen prehlidnout.

Pokud Vam nevadi mirne vyssi spotreba, tak me zadne prime omezeni
nenapada. Jsou samozrejme urcite drobne sekundarni dusledky, jako napr.
ze se zvyssi minimalni rychlost se kterou muze pracovat UART - ale to
nebyva v praxi problem..

Lukas Grepl