OT: ekonomicke dopady sviceni, bylo Re: Automaticke zapinani svetel - auto

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Červen 13 07:30:19 CEST 2006

No hej, svítící auto je líp vidět a to i v pravý poledne v červenci a
za jasnýho počasí. Ono například ve stínu se takový nesvítící auto
lehce ztratí.

P.K.